Laboratorij Svetlobne gverile: Podatkovne krajine

*

Delavnica vizualizacije podatkov

Mentorji: Marko Plahuta & Matic Potočnik (tehnični del), Stella Ivšek & Anja Romih (Beam Team) (umetniški del)

Ob četrtkih, začetek: 24. marec 2022, predvidoma ob 17.00.

Informacije, prijave z biografijo & portfolijem (do 25. februarja):
core@mail.ljudmila.org / 031 401 556 (Katerina)

Laboratorij Svetlobne gverile, programska stalnica festivala, namenjena izobraževalnim programom in opolnomočenju lokalne umetniške scene, bo tudi v letu 2022 potekal v sodelovanju z Društvom Ljudmila: tokrat bo delavniški program posvečen podatkovnim bazam in raziskovanju vizualizacije podatkov. Ob zaključku delavnice bodo udeleženci pod vodstvom mentorske ekipe zasnovali štiri dinamične grafike, ki bodo v sklopu festivala Svetlobna gverila maja 2022 predstavljene v izložbah galerije ZVKDS v Ljubljani.

Na sedmih srečanjih se bodo udeleženci delavnice spoznali s podatkovnimi bazami in odprtokodnimi orodji za programiranje vizualizacij in se po teoretskem-spoznavnem uvodu podali na raziskovanje področja vizualizacije podatkov. Nova umetniška dela bodo ustvarili na podlagi izbranih podatkov, vezanih na mesto Ljubljana (npr. vremenski podatki postaje ARSO, podatki kazalnikov hrupa, prometni podatki ipd.) in jih vizualizirali z uporabo odprtokodnih orodij, kot so Processing, NodeBox, D3, Leaflet ipd.

Poleti bo Laboratorij Svetlobne gverile gostoval še v novem laboratoriju HEKA v Kopru, vzpostavljenem pod okriljem KID Pina. V času štiridnevne rezidence bodo umetniki dela prilagodili z uporabo vizualiziranih podatkov iz lokalnega okolja. Novonastala dela bodo predstavljena v sklopu festivala IZIS septembra 2022.

Brezplačna delavnica je namenjena umetnikom. Število mest je omejeno.

Sodelujoči:

Marko Plahuta

Marko Plahuta je informatik-razvijalec-softveraš, specialist za podatkovno rudarjenje, ki se zadnja leta posveča predvsem vizualizaciji podatkovja (mdr. kot del večkrat nagrajene ekipe Objektivno časopisa Dnevnik), razvoju sofverskih rešitev in projektom, povezanim z mehanskim učenjem, od detekcije objektov do klasifikacije čustev.

Matic Potočnik

Matic Potočnik je računalničar, ki se ukvarja z razvojem in analizo programja ter z raziskovanjem tehnoloških sprememb in njihovih posledic. Pogosta tema njegovega dela v umetnosti je prelivanje navideznega in resničnega. Z Dominikom Mahničem sta ustvarila instalacijo Lumen – risanje v povečani resničnosti, z Danom Adlešičem in Tilnom Sepičem je sodeloval pri projektu mešane resničnosti Od oblike do oblike, s Sašo Spačal pa sta razvila Liminoid – obogateno in virtualno izkušnjo razpršene subjektivitete. S svojim tehničnim znanjem je prispeval tudi k več delom Zorana Srdića Janežiča, k interaktivni instalaciji Neskončna vmesnost Mojce Založnik, k interaktivni zvočni postavitvi Partíja Mateja Stupice in Jake Bergerja – Brgsa, k projektu Selfish Machines Tadeja Vindiša in drugim. V Sloveniji je bilo njegovo delo predstavljeno v galeriji Kapelica, Aksiomi, osmo/zi, +MSUM, Layerjevi Hiši, na festivalih Svetlobna Gverila, IZIS, MFRU in drugje, v tujini pa na festivalih Ars Electronica (AT), Device_art (CRO) in Queens (DK). https://hairyfotr.net/
 

Beam Team

Stella Ivšek in Anja Romih sta intermedijski umetnici, ki se ukvarjata z vizualizacijo zvoka, video animacijo in scenografijo, ter se kot VJ-ki s svojima aliasoma 5237 in SMECH že več let pojavljata na različnih glasbenih in umetniških festivalih in dogodkih. Z Društvom Ljudmila sodelujeta kot kuratorki cikla dogodkov PifLab: V2V (video to video), ki so namenjeni ustvarjalcem na področju video umetnosti, video instalacij in vizualizacij.

 

S podporo: